Zaznacz stronę

Odcinek 9

Historie, które sprzedają-

wywiad z Markiem Stączkiem

Nic tak nie łączy jak wspólny wróg, a wraz z Markiem Stączkiem znaleźliśmy takiego- to złe i nudne prezentacje. Bo nie ma nic gorszego niż tracenie czasu (słuchaczy i swojego) na wystąpienie, które niczego nie wnosi.

Tylko jak tego uniknąć, skoro nasz mózg tak szybko traci fokus i się wyłącza? Z pomocą przychodzą historie.

Kiedy ich słuchamy, nasz umysł pracuje w zupełnie innym trybie. Opowiadanie historii „podświetla” kilka dodatkowych obszarów i tworzy spójność między tokiem myślenia prezentera i odbiorcy. Dobre historie angażują słuchaczy emocjonalnie, a te emocje pomagają nie tylko skupić uwagę, ale i zatrzymać usłyszane informacje na dłużej.

W 9. odcinku podcastu rozmawiam z Markiem Stączkiem o tym jak skutecznie wykorzystywać Storytelling w biznesie i nie tylko, a także o tym:

  • co ma ciekawa historia, czego nie mają slajdy
  • dlaczego warto sięgać po polskie story
  • jak dobra historia może sprzedać dom na wsi
  • skąd czerpać inspiracje
  • czy świetne story pozwala wyróżnić się na tle innych handlowców i zaoszczędzić na marketingu
  • co mają wspólnego wzory z fizyki ze slajdami w Power Poincie
  • oraz dlaczego Bill Clinton spóźnił się na wystąpienie w warszawskim Mariocie.

 

Marek Stączek to ghostwriter, mówca, autor książek z zakresu psychologii w biznesie oraz właściciel Edisonteam. Jeśli szukasz pomocy w przygotowaniu ważnego wystąpienia lub chcesz dowiedzieć się więcej o Storytellingu, zajrzyj na edisonteam.pl lub bloga stoslow.pl

 

 

 

Posłuchaj na

Bądźmy w kontakcie

SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ

Darmowy ebook

Strategia marketingu poleceń krok po kroku

Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C

Jak pytać, żeby się dowiedzieć

Darmowy workbook do 

Sprawdzona  checklista do zastosowania od zaraz