Odcinek 9
Historie, które sprzedają-
wywiad z Markiem Stączkiem
Nic tak nie łączy jak wspólny wróg, a wraz z Markiem Stączkiem znaleźliśmy takiego- to złe i nudne prezentacje. Bo nie ma nic gorszego niż tracenie czasu (słuchaczy i swojego) na wystąpienie, które niczego nie wnosi.
Tylko jak tego uniknąć, skoro nasz mózg tak szybko traci fokus i się wyłącza? Z pomocą przychodzą historie.
Kiedy ich słuchamy, nasz umysł pracuje w zupełnie innym trybie. Opowiadanie historii „podświetla” kilka dodatkowych obszarów i tworzy spójność między tokiem myślenia prezentera i odbiorcy. Dobre historie angażują słuchaczy emocjonalnie, a te emocje pomagają nie tylko skupić uwagę, ale i zatrzymać usłyszane informacje na dłużej.
W 9. odcinku podcastu rozmawiam z Markiem Stączkiem o tym jak skutecznie wykorzystywać Storytelling w biznesie i nie tylko, a także o tym:
- co ma ciekawa historia, czego nie mają slajdy
- dlaczego warto sięgać po polskie story
- jak dobra historia może sprzedać dom na wsi
- skąd czerpać inspiracje
- czy świetne story pozwala wyróżnić się na tle innych handlowców i zaoszczędzić na marketingu
- co mają wspólnego wzory z fizyki ze slajdami w Power Poincie
- oraz dlaczego Bill Clinton spóźnił się na wystąpienie w warszawskim Mariocie.
Marek Stączek to ghostwriter, mówca, autor książek z zakresu psychologii w biznesie oraz właściciel Edisonteam. Jeśli szukasz pomocy w przygotowaniu ważnego wystąpienia lub chcesz dowiedzieć się więcej o Storytellingu, zajrzyj na edisonteam.pl lub bloga stoslow.pl
Bądźmy w kontakcie
SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ
Darmowy ebook
Strategia marketingu poleceń krok po kroku
Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C
Jak pytać, żeby się dowiedzieć
Darmowy workbook do
Sprawdzona checklista do zastosowania od zaraz