Odcinek 17
Spotkania sprzedażowe- jak robić to dobrze
Jeśli przygotowujesz prezentację sprzedażową i masz czas na wysłuchanie tylko jednego odcinka to jest własnie TEN! Kontkretne wskazówki CO mówić i JAK mówić, żeby przeprowadzić skuteczne spotkanie z klientem.
Dobre selling story nie ma sprzedawać ale ułatwiać zakup. Pomagać podjąć korzystną dla klienta decyzję. Mało tego w ramach takiej prezentacji najczęściej zapraszamy do stałej współpracy. Reklamujemy nie tylko produkt ale też siebie, jako partnera do codziennych intresów. Te z kolei fajnie by było robić z kimś, kogo się polubi. A trudno obdarzyć sympatią kogoś, kto nam czyta folder reklamowy.
Z tego odcinka dowiesz się
- Dlaczego prezentacje sprzedażowe tak często w ogóle nie działają
- Kto powinien tworzyć selling story
- Jaka jest najczęściej powtarzana bzdura dotycząca komunikacji
- W którym momencie rozmawiać o cenie
- Jaka jest rożnica między tym jak Ty widzisz Twoją nowość, a a jak widzi ja klient i jak połączyć te światy?
- Po czym poznać słabego sprzdawcę samochodów
- Co powinno być na ostatnim slajdzie Twojej prezentacji
Wspomniane:
- John T. Gourville Eager Sellers and Stony Buyers: Understanding the Psychology of New-Product Adoption
- Albert Mehrabian Communication Rule
Wracaj do klienta, żeby on wracał do Ciebie
Bądźmy w kontakcie
SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ
Darmowy ebook
Strategia marketingu poleceń krok po kroku
Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C
Jak pytać, żeby się dowiedzieć
Darmowy workbook do
Sprawdzona checklista do zastosowania od zaraz