Odcinek 45
Small Talk- jak robić to dobrze
– Nie lubię tych small talków. Są takie naciągane, powierzchowne i na siłę.
– Nienawidzę mówić o dobie, to dlatego jestem taka słaba w te small talki.
– Mam przygotowany elewator pitch więc w każdej sytuacji powiem coś odpowiedniego.
Co łączy te wypowiedzi? Wszystkie trzy to mity
Tak, small talk pozostaje w nieco powierzchownej warstwie, ale to w końcu wstępniak, wiec jaki ma być. Jego zadaniem jest stworzenie miłej atmosfery, pokazanie otwartości na dalszą rozmowę i poszukanie wspólnej płaszczyzny, na której możecie się dogadać.
Nie, small talk nie jest o opowiadaniu o sobie, ale bardziej o słuchaniu. Jesteśmy bombardowani wiadomościami, memami, filmikami i ciekawostkami. Zainteresowanie okazane przed drugą osobę jest miłą odmianą.
Nie (a nawet bardzo nie), poza rozmową kwalifikacyjną, Twoja przemowa windowa nie jest tym, czego ludzie pragną usłyszeć.
Dlaczego small talk jest ważny, jak rozpocząć pogawędkę, jak uniknąć najczęstszych pułapek i jak zakończyć rozmowę z wdziękiem- w tym odcinku
Bądźmy w kontakcie
SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ
Darmowy ebook
Strategia marketingu poleceń krok po kroku
Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C
Jak pytać, żeby się dowiedzieć
Darmowy workbook do
Sprawdzona checklista do zastosowania od zaraz