Zaznacz stronę

 Odcinek 45

 Small Talk-   jak robić to dobrze

– Nie lubię tych small talków. Są takie naciągane, powierzchowne i na siłę.

– Nienawidzę mówić o dobie, to dlatego jestem taka słaba w te small talki.

– Mam przygotowany elewator pitch więc w każdej sytuacji powiem coś odpowiedniego.

Co łączy te wypowiedzi? Wszystkie trzy to mity

Tak, small talk pozostaje w nieco powierzchownej warstwie, ale to w końcu wstępniak, wiec jaki ma być. Jego zadaniem jest stworzenie miłej atmosfery, pokazanie otwartości na dalszą rozmowę i poszukanie wspólnej płaszczyzny, na której możecie się dogadać.

Nie, small talk nie jest o opowiadaniu o sobie, ale bardziej o słuchaniu. Jesteśmy bombardowani wiadomościami, memami, filmikami i ciekawostkami. Zainteresowanie okazane przed drugą osobę jest miłą odmianą.

Nie (a nawet bardzo nie), poza rozmową kwalifikacyjną, Twoja przemowa windowa nie jest tym, czego ludzie pragną usłyszeć.

Dlaczego small talk jest ważny, jak rozpocząć pogawędkę, jak uniknąć najczęstszych pułapek i jak zakończyć rozmowę z wdziękiem- w tym odcinku

 

Posłuchaj na

Bądźmy w kontakcie

SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ

Darmowy ebook

Strategia marketingu poleceń krok po kroku

Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C

Jak pytać, żeby się dowiedzieć

Darmowy workbook do 

Sprawdzona  checklista do zastosowania od zaraz