Zaznacz stronę

Odcinek 27

Kto pyta, ten wie-. O badaniu potrzeb klienta  –

wywiad z Gabrielą Niewiadomską

Skąd mam wiedzieć, czy i jak mogę pomóc mojemu klientowi? Zapytać go!

Proste? I tak i nie. Niby wszystko oczywiste- na wszystkich szkoleniach się mówi, że trzeba pytać. W takim razie dlaczego tak wielu, mimo dobrych chęci nadal nie robi tego dobrze? Bo to wymaga całkowitego skupienia na rozmówcy, a to już nie jest takie proste

Z moim gościem – Gabrielą Niewiadomską rozmawiam o tym

  • jak przygotować się do takiej rozmowy?
  • dlaczego aktywne słuchanie jest trudne?
  • po czym poznać, że w naszych pytaniach dotarliśmy do sedna problemu?
  • czego można nauczyć się o badaniu potrzeb klienta od dzieci – małych i dużych?
  • czy kobietom łatwiej jest słuchać drugiej osoby?

Gabriela Niewiadomska to ekspertka branży reklamowej , Dyrektor ds. sprzedaży w Par Bakuła i właścicielka Sale Heels– firmy wspierającej organizacje w budowaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej o badaniu potrzeb poprzez zadawanie pytań, na blogu znajdziesz post o najczęstszych błędach popełnianych przy zadawaniu pytań klientom, a w moich zasobach e-booka12 pytań, które musisz zadać swojemu klientowi.

facylitacja spotkania

Posłuchaj na

Bądźmy w kontakcie

SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ

Darmowy ebook

Strategia marketingu poleceń krok po kroku

Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C

Jak pytać, żeby się dowiedzieć

Darmowy workbook do 

Sprawdzona  checklista do zastosowania od zaraz