Odcinek 27
Kto pyta, ten wie-. O badaniu potrzeb klienta –
wywiad z Gabrielą Niewiadomską
Skąd mam wiedzieć, czy i jak mogę pomóc mojemu klientowi? Zapytać go!
Proste? I tak i nie. Niby wszystko oczywiste- na wszystkich szkoleniach się mówi, że trzeba pytać. W takim razie dlaczego tak wielu, mimo dobrych chęci nadal nie robi tego dobrze? Bo to wymaga całkowitego skupienia na rozmówcy, a to już nie jest takie proste
Z moim gościem – Gabrielą Niewiadomską rozmawiam o tym
- jak przygotować się do takiej rozmowy?
- dlaczego aktywne słuchanie jest trudne?
- po czym poznać, że w naszych pytaniach dotarliśmy do sedna problemu?
- czego można nauczyć się o badaniu potrzeb klienta od dzieci – małych i dużych?
- czy kobietom łatwiej jest słuchać drugiej osoby?
Gabriela Niewiadomska to ekspertka branży reklamowej , Dyrektor ds. sprzedaży w Par Bakuła i właścicielka Sale Heels– firmy wspierającej organizacje w budowaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży.
Jeśli chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej o badaniu potrzeb poprzez zadawanie pytań, na blogu znajdziesz post o najczęstszych błędach popełnianych przy zadawaniu pytań klientom, a w moich zasobach e-booka12 pytań, które musisz zadać swojemu klientowi.
Bądźmy w kontakcie
SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ
Darmowy ebook
Strategia marketingu poleceń krok po kroku
Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C
Jak pytać, żeby się dowiedzieć
Darmowy workbook do
Sprawdzona checklista do zastosowania od zaraz