Odcinek 11
Jak prezentować w sieciach handlowych-
wywiad z Tomaszem Szaconiem
Sieci detaliczne na dobre zagościły w krajobrazie polskiego handlu. Mimo, że mamy silne korzenie w handlu tradycyjnym, zdobywają coraz do większy udział rynkowy. Nic więc dziwnego, że dla wielu producentów jestto główny cel, a może nawet być albo nie być. Współpraca z sieciami to promocje, rozpoznawalność i szeroka dystrybucja „Jak wchodzisz z produktem do sieci, jesteś w całej Polsce, jak wchodzisz do małego sklepiku, jesteś w małym sklepiku” mówi mój gość Tomasz Szacoń.
W 11. odcinku podcastu rozmawiamy o tym, na co zwrócić uwagę planując prezentację swoich produktów w sieciach detalicznych i kiedy możemy mówić o sukcesie. Czy cieszyć się, kiedy nasz produkt jest na półce, czy jeszcze poczekać z otwieraniem szampana?
Tomasz zdradza swoje sposoby na zdobycie uwagi kupców i wyróżnienie sie wśród konkurencji.
Z tego odcinka dowiesz się:
- Z kim się umawiać na spotkanie?
- Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie i zwrócić uwagę kupca?
- Czy warto zabierać ze sobą wsparcie marketingu lub produkcji?
- Kto powinien przygotowywać prezentację handlową?
- Na czym handlowcy najczęściej się wykładają przy takich prezentacjach?
- Kiedy warto w ogóle odpuścić jakiekolwiek prezentowanie i skupić się na samej rozmowie?
Tomasz Szacoń to były handlowiec i dyrektor sprzedaży, praktyk z ponad 10 letnim doświadczeniem, strateg biznesowy w Retail Poland. Kiedyś sam wydeptywał ścieżki do sieci handlowych, dziś pomaga innym tam sprzedawać.
![post podcast (10)](https://sprzedajacynaukowiec.pl/wp-content/uploads/2020/10/post-podcast-10.jpg)
Bądźmy w kontakcie
SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ
Darmowy ebook
Strategia marketingu poleceń krok po kroku
Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C
Jak pytać, żeby się dowiedzieć
Darmowy workbook do
Sprawdzona checklista do zastosowania od zaraz