Zaznacz stronę

Odcinek 11

Jak prezentować w sieciach handlowych-

wywiad z Tomaszem Szaconiem

Sieci detaliczne na dobre zagościły w krajobrazie polskiego handlu. Mimo, że mamy silne korzenie w handlu tradycyjnym, zdobywają coraz do większy udział rynkowy. Nic więc dziwnego, że dla wielu producentów jestto główny cel, a może nawet być albo nie być. Współpraca z sieciami to promocje, rozpoznawalność i szeroka dystrybucja „Jak wchodzisz z produktem do sieci, jesteś w całej Polsce, jak wchodzisz do małego sklepiku, jesteś w małym sklepiku” mówi mój gość Tomasz Szacoń.

W 11. odcinku podcastu rozmawiamy o tym, na co zwrócić uwagę planując prezentację swoich produktów w sieciach detalicznych i kiedy możemy mówić o sukcesie. Czy cieszyć się, kiedy nasz produkt jest na półce, czy jeszcze poczekać z otwieraniem szampana?

Tomasz zdradza swoje sposoby na zdobycie uwagi kupców i wyróżnienie sie wśród konkurencji.

Z tego odcinka dowiesz się:

  • Z kim się umawiać na spotkanie?
  • Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie i zwrócić uwagę kupca?
  • Czy warto zabierać ze sobą wsparcie marketingu lub produkcji?
  • Kto powinien przygotowywać prezentację handlową?
  • Na czym handlowcy najczęściej się wykładają przy takich prezentacjach?
  • Kiedy warto w ogóle odpuścić jakiekolwiek prezentowanie i skupić się na samej rozmowie?

Tomasz Szacoń to były handlowiec i dyrektor sprzedaży, praktyk z ponad 10 letnim doświadczeniem, strateg biznesowy w Retail Poland. Kiedyś sam wydeptywał ścieżki do sieci handlowych, dziś pomaga innym tam sprzedawać.

Posłuchaj na

Bądźmy w kontakcie

SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ

Darmowy ebook

Strategia marketingu poleceń krok po kroku

Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C

Jak pytać, żeby się dowiedzieć

Darmowy workbook do 

Sprawdzona  checklista do zastosowania od zaraz