Zaznacz stronę

Odcinek 30

 „Mam klientów głównie z polecenia”- jak to zrobić?

Nasi klienci są głównie z polecenia –kto nie chciałaby móc tak powiedzieć?

Rekomendacje i marketing szeptany są oczywiście bardziej naturalne w odbiorze niż klasyczne kampanie. Jednak choć mogą tak wyglądać, nie są to samograje. Wręcz przeciwnie wymagają dużo wysiłku i warto by były dobrze zaplanowane. Tu nie ma miejsca na działanie doraźne lub z doskoku. Ale warto.

Posłuchaj o tym:

  • Jak pracować na referencje
  • Kiedy prosić o referencje, a kiedy lepiej nie
  • Co jeśli polecony potencjalny klient to w ogóle nie Twoja grupa docelowa
  • Jak przekuwać narzekanie w polecanie
  • Jakie opory mają Twoi klienci przed poleceniem Cię swoim partnerom

Zanim jednak porozmawiamy o strategii będę Cię prosiła o zadanie sobie jednego szalenie ważnego pytania

Więcej poczytać możesz na blogu Najskuteczniejsze i najtańsze narzędzie marketingowe. O czym mowa?    lub ściągając ebooka Sekret pozyskiwania poleceń

 

Posłuchaj na

Bądźmy w kontakcie

SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ

Darmowy ebook

Strategia marketingu poleceń krok po kroku

Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C

Jak pytać, żeby się dowiedzieć

Darmowy workbook do 

Sprawdzona  checklista do zastosowania od zaraz