Odcinek 30
„Mam klientów głównie z polecenia”- jak to zrobić?
Nasi klienci są głównie z polecenia –kto nie chciałaby móc tak powiedzieć?
Rekomendacje i marketing szeptany są oczywiście bardziej naturalne w odbiorze niż klasyczne kampanie. Jednak choć mogą tak wyglądać, nie są to samograje. Wręcz przeciwnie wymagają dużo wysiłku i warto by były dobrze zaplanowane. Tu nie ma miejsca na działanie doraźne lub z doskoku. Ale warto.
Posłuchaj o tym:
- Jak pracować na referencje
- Kiedy prosić o referencje, a kiedy lepiej nie
- Co jeśli polecony potencjalny klient to w ogóle nie Twoja grupa docelowa
- Jak przekuwać narzekanie w polecanie
- Jakie opory mają Twoi klienci przed poleceniem Cię swoim partnerom
Zanim jednak porozmawiamy o strategii będę Cię prosiła o zadanie sobie jednego szalenie ważnego pytania
Więcej poczytać możesz na blogu Najskuteczniejsze i najtańsze narzędzie marketingowe. O czym mowa? lub ściągając ebooka Sekret pozyskiwania poleceń
Bądźmy w kontakcie
SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ
Darmowy ebook
Strategia marketingu poleceń krok po kroku
Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C
Jak pytać, żeby się dowiedzieć
Darmowy workbook do
Sprawdzona checklista do zastosowania od zaraz