Zaznacz stronę

Odcinek 15

Mów nie tylko do rzeczy, ale i do ludzi-  co powiedzieć prezesowi, co kupcowi, a co finansiście, żeby kupili

Prezentującym często się wydaje, że jeśli mają głos są bohaterami spotkania. Można odnieść takie wrażenie – w końcu Ty mówisz, oni słuchają. Ale z drugiej strony– jeśliby nie słuchali – po co w ogóle mówić? W końcu oni decydują o tym czy kupują to. co mówisz czy nie. Więc może jednak warto trafić do ich serca? O komunikacji dopasowanej do słuchaczy w trzech krokach

Dowiesz się:

  • Skąd wiedzieć czego chce klient
  • Co jest Twoim minimum do przygotowania jeśli robisz prezentację na ostatnią chwilę
  • Co ma Mistrz Yoda do prezentacji?
  • Na czym najczęściej wykładają się handlowcy w prezentacji sprzedażowej
  • Co zrobić jeśli nie masz pojęcia kim są Twoi słuchacze
  • i jaki wierszyk ułożyłam na koniec, żeby Cię zmotywować do pracy nad prezentacją 😉

 

 

Posłuchaj na

Bądźmy w kontakcie

SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ

Darmowy ebook

Strategia marketingu poleceń krok po kroku

Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C

Jak pytać, żeby się dowiedzieć

Darmowy workbook do 

Sprawdzona  checklista do zastosowania od zaraz