Odcinek 15
Mów nie tylko do rzeczy, ale i do ludzi- co powiedzieć prezesowi, co kupcowi, a co finansiście, żeby kupili
Prezentującym często się wydaje, że jeśli mają głos są bohaterami spotkania. Można odnieść takie wrażenie – w końcu Ty mówisz, oni słuchają. Ale z drugiej strony– jeśliby nie słuchali – po co w ogóle mówić? W końcu oni decydują o tym czy kupują to. co mówisz czy nie. Więc może jednak warto trafić do ich serca? O komunikacji dopasowanej do słuchaczy w trzech krokach
Dowiesz się:
- Skąd wiedzieć czego chce klient
- Co jest Twoim minimum do przygotowania jeśli robisz prezentację na ostatnią chwilę
- Co ma Mistrz Yoda do prezentacji?
- Na czym najczęściej wykładają się handlowcy w prezentacji sprzedażowej
- Co zrobić jeśli nie masz pojęcia kim są Twoi słuchacze
- i jaki wierszyk ułożyłam na koniec, żeby Cię zmotywować do pracy nad prezentacją 😉
Bądźmy w kontakcie
SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ
Darmowy ebook
Strategia marketingu poleceń krok po kroku
Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C
Jak pytać, żeby się dowiedzieć
Darmowy workbook do
Sprawdzona checklista do zastosowania od zaraz