"Ludzie są wynagradzani głównie nie za to, co wiedzą, lecz przede wszystkim za użytek, jaki czynią z tego, co wiedzą."
Napoleon HillPlanowanie budżetu 2023
Jak planowanie 2023? Pisze się?Planując budzet pamiętaj, że zaciskanie pasa to nie najlepsza strategia na czas kryzysu. Zauważ, że w pandemii wygrali Ci, którzy inwestowali w innowacje, technologię i dostosowanie do rynku. Tym, którzy przeczekiwali na w pół...
Nowoczesny Key Account Manager
Czy w Twojej firmie KAMem zostaje zazwyczaj najlepszy PH? A najlepszemu KAMowi powierza się największego klienta? Czy żeby być dobrym KAMem trzeba w ogóle być dobrym handlowcem?Tak, pytania są podchwytliwe 😊Weźmy sobie takiego rokującego handlowca. Nazwijmy go Czarek....
Lojalność w biznesie i audyt kluczowych relacji
O tym, czy w ogóle istnieje lojalność w biznesie doktorat napisałam (w pełnym tego słowa znaczeniu 😉) O tym, jak ważne, ale i trudne jest budowanie relacji z Kluczowymi Klientami przekonuję się w praktyce od lat.W ostatnim numerze Nowej Sprzedaży przywołuję myśl,...
A czy Ty dla Kluczowego Klienta też jesteś Kluczowym Partnerem, czy tylko Dostawcą?
O lojalności w biznesie i audycie kluczowych relacji. Zwiększenie wskaźników utrzymania klientów o 5% zwiększa zyski o 25% do nawet 95% [Reichheld], a liderzy lojalności zwiększają przychody ok. 2,5 razy szybciej niż inne firmy w branżach [HBR]. Nic dziwnego. Szansa...
3 kroki do strategicznego myślenia
Na przełomie roku robimy podsumowania, wyciągamy wnioski i planujemy. To ten moment, kiedy zastanawiamy się nad dłuższą perspektywą. W ostatnim odcinku podcastu (link) mówiłam o prezentowaniu strategii klientowi. Jak unikać frazesów, nieistotnych dla klienta...
Bądźmy w kontakcie