Zaznacz stronę

Odcinek 31

 O slajdumentach i smutnych spotkaniach, które chciały być mailami

Spotkania sporo kosztują, a niepotrzebne spotkania kosztują jeszcze więcej. Do godzinowych stawek wszystkich uczestników musisz doliczyć utracone korzyści z tego co mogliby w tym czasie zrobić. A gdyby tak zamiast wysyłać od razu zapraszajkę ludzie zastanawiali się, czy naprawdę tego potrzebują?

Przejdźmy razem przez różne typy spotkań i wspólnie zastanowimy się czy faktycznie potrzebujesz zebrać grupę i obgadać z nimi temat, czy możesz po prostu do nich napisać. A jeśli już wysyłać- to co?

Posłuchaj o tym:

  • czy zbieranie opinii i akceptacji musi być osobiste
  • kiedy statusy projektowe są stratą czasu
  • dla jakich tematów spotkanie jest konieczne
  • co powinna zawierać komunikacja mailowa zastępująca spotkania

Posłuchaj na

Bądźmy w kontakcie

SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ

Darmowy ebook

Strategia marketingu poleceń krok po kroku

Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C

Jak pytać, żeby się dowiedzieć

Darmowy workbook do 

Sprawdzona  checklista do zastosowania od zaraz