Odcinek 31
O slajdumentach i smutnych spotkaniach, które chciały być mailami
Spotkania sporo kosztują, a niepotrzebne spotkania kosztują jeszcze więcej. Do godzinowych stawek wszystkich uczestników musisz doliczyć utracone korzyści z tego co mogliby w tym czasie zrobić. A gdyby tak zamiast wysyłać od razu zapraszajkę ludzie zastanawiali się, czy naprawdę tego potrzebują?
Przejdźmy razem przez różne typy spotkań i wspólnie zastanowimy się czy faktycznie potrzebujesz zebrać grupę i obgadać z nimi temat, czy możesz po prostu do nich napisać. A jeśli już wysyłać- to co?
Posłuchaj o tym:
- czy zbieranie opinii i akceptacji musi być osobiste
- kiedy statusy projektowe są stratą czasu
- dla jakich tematów spotkanie jest konieczne
- co powinna zawierać komunikacja mailowa zastępująca spotkania
Bądźmy w kontakcie
SEKRET POZYSKIWANIA POLECEŃ
Darmowy ebook
Strategia marketingu poleceń krok po kroku
Skuteczne narzędzia dla B2B i B2C
Jak pytać, żeby się dowiedzieć
Darmowy workbook do
Sprawdzona checklista do zastosowania od zaraz